Σχέδιο Μόδας

sxedio modas

Τεχνικός Τεχνολογίας Ενδύματος Και Υποδήματος – Σχεδιαστής Μόδας

Ο Σχεδιαστής Μόδας είναι ο άνθρωπος που σχεδιάζειδημιουργεί και κατασκευάζει ρούχα και υποδήματα, με βάση την υψηλή αισθητική και τις εξειδικευμένες γνώσεις του. Συνδυάζει μοναδικά το ταλέντο, την προσωπικότητα του πελάτη και τις διεθνείς τάσεις της μόδας, πάντα με στόχο να πετύχει το υψηλότερο αισθητικό αποτέλεσμα.
Σπουδαία εφόδια, πέρα από το ταλέντο του, είναι και οι γνώσεις του για το καλλιτεχνικό περιβάλλον.

Σπουδάζοντας «Τεχνικός Τεχνολογίας Ενδύματος και Υποδήματος –Σχεδιαστής Μόδας», είσαι ο σύγχρονος επαγγελματίας που καλύπτει τις ανάγκες του απαιτητικού χώρου του θεάματος και της showbiz.

Ως απόφοιτος της ειδικότητας «Τεχνικός  Τεχνολογίας  Ενδύματος και Υποδήματος – Σχεδιαστής Μόδας»:

Σχεδιάζεις πατρόν ρούχων και δημιουργείς υποδήματα

Επιβλέπεις και είσαι υπεύθυνος του styling σε μια επίδειξη μόδας ή μια φωτογράφιση

Δημιουργείς προσωπικό book με όλες τις δημιουργίες για τους πελάτες σου

Αναβαθμίζεις τη δημόσια εικόνα του επώνυμου πελάτη σου, προσαρμόζοντας πάντα τις διεθνείς τάσεις μόδας στο στιλ και την προσωπικότητά του

Έχεις γενικές γνώσεις Αισθητικής, Μακιγιάζ και Styling

Διαθέτεις ικανότητα επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων

Είσαι πάντα ενημερωμένος για τις εξελίξεις και τα νέα προϊόντα στην Κοσμετολογία, καθώς και για τις νέες τάσεις της μόδας (σε ένδυση, υπόδηση, hair styling και make-up art).

Ο πτυχιούχος της ειδικότητας μπορεί να εργαστεί σε:

    1. Οίκους Μόδας
    2. Μεγάλες Βιομηχανίες και Βιοτεχνίες Ενδυμάτων
    3. Ατελιέ Υψηλής Ραπτικής
    4. Εταιρίες Παραγωγής
    5. Τηλεόραση, Θέατρο, Κινηματογράφο
    6. Περιοδικά Μόδας

είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας, αναλαμβάνοντας την φροντίδα των δικών του πελατών ή ως υπεύθυνος δημιουργίας και οργάνωσης επιδείξεων μόδας για βιοτεχνίες ετοίμων ενδυμάτων.

Μαθήματα:

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ
  • ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΔΑΣ
  • ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ – ΧΡΩΜΑ
  • STYLING
  • ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΟΠΤΙΚΗ
  • ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΡΑΠΤΙΚΗ
  • ΧΩΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΥΦΑΣΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
  • ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΜΟΔΑΣ
  • ΣΧΕΔΙΟ ΥΦΑΣΜΑΤΟΣ – ΧΡΩΜΑ
  • STYLING WORKSHOP
  • ΠΡΟΣΟΜΕΙΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ – MARKETING
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΕΩΝ
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ